Misja

Nowoczesna firma powinna mieć precyzyjnie określoną tożsamość oraz poprawnie wdrożony system identyfikacji wizualnej.
Niesie to za sobą wymierne korzyści.
Jakość plastyczna oznakowania wzbudza zaufanie do firmy u klientów i kontrahentów, a czytelność elementów tożsamości wizualnej i ich charakterystyczne cechy odwzorowują się bezpośrednio w efektach akcji promocyjno – reklamowych.

Spójna identyfikacja wizualna oraz przemyślane i konsekwentne jej stosowanie jest jednym z najważniejszych elementów budowania marki.
Identyfikacja wizualna firmy, to między innymi:
– Logo firmy (połączenie znaku graficznego z nazwą Państwa firmy. Jest to podstawowy i niezbędny element prowadzenia działań marketingowych)
– Katalogi firmowe (szczegółowe przedstawienie oferty firmy, z podziałem na kategorie bądź działy w zależności od Państwa preferencji. Katalog stanowi papierowe odzwierciedlenie oferty znajdującej się na stronie WWW, może także stanowić jej rozwiniecie lub uzupełnienie)
– Ulotki reklamowe (zminiaturyzowana forma reklamy zawierająca podstawowe informacje o ofercie klienta, zachęca do odwiedzenia strony www bądź innej formy kontaktu)
– Plakaty (forma reklamy zawierająca podstawowe informacje o ofercie Klienta, zachęca do odwiedzenia strony WWW bądź innej formy kontaktu. Formę tę stosujemy głównie do promocji działań Klientów)
– Reklamy prasowe
– Gazetki promocyjne
– Opakowania produktów
– POS
– Reklamy wielkoformatowe (zewnętrzna forma reklamy, opracowana z myślą o przyciągnięciu uwagi klienta z dużej odległości, projekty takie cechują się ciekawą formą oraz pomysłem wykorzystania standardowych jak i niestandardowych wielkoformatowych przestrzeni reklamowych)
– Strony, serwisy i sklepy internetowe (zaprojektowane zgodnie z kolorystyką i stylem logotypu, o przemyślanej nawigacji oraz ciekawej treści wyróżnią Państwa firmę wśród konkurencji)
– Kampanie banerowe i mailingowe
– Reklamy na samochodach
– Ekspozycje targowe
– Odzież promocyjna
– Multimedia, w tym głównie filmy wideo ( doskonałe uzupełnienie materiałów papierowych. Wzbogaca prezentację oferty firmy o elementy multimedialne. Jest to forma szeroko stosowana podczas spotkań z kontrahentami, szczególne pomocna podczas targów
i konferencji )
– Wizualizacje 3D/2D