Nowoczesna firma powinna mieć precyzyjnie określoną tożsamość oraz poprawnie wdrożony system identyfikacji wizualnej. Niesie to za sobą wymierne korzyści. Jakość plastyczna oznakowania wzbudza zaufanie do firmy u klientów i kontrahentów, a czytelność elementów tożsamości wizualnej i ich charakterystyczne cechy odwzorowują się bezpośrednio w efektach akcji promocyjno – reklamowych.
Spójna identyfikacja wizualna oraz przemyślane i konsekwentne jej stosowanie jest jednym z najważniejszych elementów budowania marki. Identyfikacja wizualna firmy, to między innymi: – Logo firmy (połączenie znaku graficznego z nazwą Państwa firmy. Jest to podstawowy i niezbędny element prowadzenia działań marketingowych) – Katalogi firmowe (szczegółowe przedstawienie oferty firmy, z podziałem na kategorie bądź działy w zależności od Państwa preferencji. Katalog stanowi papierowe odzwierciedlenie oferty znajdującej się na stronie WWW, może także stanowić jej rozwiniecie lub uzupełnienie) – Ulotki reklamowe (zminiaturyzowana forma reklamy zawierająca podstawowe informacje o ofercie klienta, zachęca do odwiedzenia strony www bądź innej formy kontaktu) – Plakaty (forma reklamy zawierająca podstawowe informacje o ofercie Klienta, zachęca do odwiedzenia strony WWW bądź innej formy kontaktu. Formę tę stosujemy głównie do promocji działań Klientów) – Reklamy prasowe – Gazetki promocyjne – Opakowania produktów – POS – Reklamy wielkoformatowe (zewnętrzna forma reklamy, opracowana z myślą o przyciągnięciu uwagi klienta z dużej odległości, projekty takie cechują się ciekawą formą oraz pomysłem wykorzystania standardowych jak i niestandardowych wielkoformatowych przestrzeni reklamowych) – Strony, serwisy i sklepy internetowe (zaprojektowane zgodnie z kolorystyką i stylem logotypu, o przemyślanej nawigacji oraz ciekawej treści wyróżnią Państwa firmę wśród konkurencji) – Kampanie banerowe i mailingowe – Reklamy na samochodach – Ekspozycje targowe – Odzież promocyjna – Multimedia, w tym głównie filmy wideo ( doskonałe uzupełnienie materiałów papierowych. Wzbogaca prezentację oferty firmy o elementy multimedialne. Jest to forma szeroko stosowana podczas spotkań z kontrahentami, szczególne pomocna podczas targów i konferencji ) – Wizualizacje 3D/2D
Nasz serwis WWW, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Przeglądarka udostępnia ustawienia umożliwiające zarządzanie używaniem plików cookies.Zgoda